دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
حجت الاسلام بیگ زاده

حوزه/ در راستای ترویج تذکر لسانی و نهادینه کردن امر به معروف در جامعه، گردهمایی بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر عصر امروز در تهران برگزار می گردد.

حجت الاسلام مجید بیگ زاده، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه» با اعلام این مطلب، خاطرنشان کرد: در راستای نهادینه کردن امر به معروف و ترویج این فریضه مهم در جامعه ، گردهمایی بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر در شهر تهران برگزار می گردد.

مسئول گروه امر به معروف و نهی از منکر بشیر، افزود: در این مراسم بیش از 600 نفر از آمران به معروف  متشکل از اقشار مختلف مردم چون طلاب و دانشجویان حضور داشته و حجت الاسلام والمسلمین صالح نیا امام جمعه غرب تهران در آن سخنرانی می کند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری تشکیل این  جلسه یادآور شد: این گردهمایی به همت گروه امر به معروف ونهی از بشیر برگزار  و در واقع  این گردهمایی به عنوان جلسه توجیهی اعضا خواهد بود.

حجت الاسلام بیگ زاده، یادآورشد: بعد از برگزاری این جلسه ، افراد گروه بندی شده و در دوره های آموزشی امر به معروف شرکت  خواهند کرد و پس از فراگیری آموزش های لازم در راستای نهادینه کردن این فریضه مهم و ترویج تذکر لسانی در سطح شهر تهران مشغول فعالیت خواهند شد.

وی با بیان اینکه این گروه سال گذشته به صورت پایلوت کار خود را  در منطقه 14 تهران ، آغاز کرد ، گفت: عملکرد موفق سال گذشته باعث شد تا در سال جاری با همکاری ستاد امر به معروف استان تهران ، این برنامه  در تمام مناطق این شهر به اجرا در آید.

مسئول گروه امر به معروف و نهی از منکر بشیر، در پایان خاطرنشان کرد : گردهمایی آمران به معروف و ناهیان از منکر عصر امروز ساعت 16 در مسجد سیدالشهدا واقع در ضلع شمال غربی میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha